Subject: Laserite kasutamine Kuressaares 19.12.2024-01.01.2025
From: "Kea Toi" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: "'supervisor'" <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Thu, 19 Dec 2024 15:41:45 +0200

Teie 06.12.2024

Meie 19.12.2024 nr 13.7-3/24/20933

Tere

Lähtudes Teie 06.12.2024 edastatud kirjast, 16.12 ja 19.12 lisatud
täpsustustest ning tuginedes LennS § 31 lg-le 51 kooskõlastab
Transpordiamet valgusseadmete kasutamise allpool toodud tingimustel.

Kooskõlastus kehtib järgmisel ajavahemikul:

*	19.12.2024 kell 16.00 kuni 01.01.2025 kell 23.59 (kohalik aeg)

Seadmete asukoht: Kuressaare

*	Kuressaare linnus (581448N 0222846E)
*	Spordihoone (581531N 0222913E)
*	Kesklinn (581511N 0222908E)

Valgusseadmete käitaja: SA Kuressaare Haigla Toetusfond

*	Käitaja esindaja: Marite Vaga
*	Käitaja esindaja kontaktandmed: tel. + 372 5689 6042,
[email-masked] <mailto:[email-masked]>

Kasutatavad seadmed:

*	Ayrton Kyalami (3 tk) – max võimsus 15 W. Kiire divergens 1 mrad

Laserite kasutamine on lubatud ainult suunaga otse taevasse (kiire nurk
maapinna suhtes 90 kraadi).

Valgusseadmete kasutamise kohta antakse Transpordiameti poolt välja NOTAM
teated, milles teavitatakse õhuruumi kasutajaid laserite kasutamisest.

Lugupidamisega

Kea Toi

ATS inspektor

Lennuliiklusteeninduse ja lennuväljade osakond

Transpordiamet

+372 58529036

 <http://www.transpordiamet.ee> www.transpordiamet.ee